sâmbătă, 29 mai 2010

Azi e despre mine...

Din boxe se aude plictisit Grasu' si azi e despre mine...
Azi nu...Azi nici sufletul meu nu incape in sufletul meu... Ce sa spun?
Ce scriu?
De ce sa postez?
Uite afara... eu imi amestec ganduri in cana de cafea si parca mi-e somn...
Sau poate nu...
Suntem atat de tineri...de volubili... De proaspeti si visam la atatea... Nu ne pasa... Credem ca... ca ce?Ca lumea se invarte in jurul meu?De fapt ne este o teama groaznica de faptul ca lumea functioneaza la fel de bine si fara noi...
Imi este somn... dau leapsa:) O lista cu ce ne-am dori sa facem maine...maine de dimineata...sau maine seara...niste lucruri care sigur nu o sa se concretizeze dar dupa care salivam:)
Daca ai citit...Da mai departe:) O dau lui.... Matei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu