luni, 31 mai 2010

Scrisoare de la un inger imperfect...


Pentru inceput acesta scriere nu e despre mine, deoarece relatia mea nu are astfel de turbulente...e scrisa pentru o prietena apropiata si un prieten... mai exact..scrsoare de la ea pentru el cu literele mele...


Draga tu,

Ma bate gandul sa iti recunosc ca teii nu ne apartin...ca iti simt nesiguranta si pasii tai ii aud adesea in gand...Ma bate gandul sa iti spun ca stiu...stiu ca iti sunt draga si de multe ori ai vrea ca eu sa adorm in bratele tale si nu ale lui... Ma bate gandul intr-o zi sa te iau pe neasteptate in brate si sa te strîng ca pe un lucru pierdut...fără vindecare... Dar poate ca gandul asta deja l-am uitat...
Stii...iti simt mergand alaturi, nesiguranta si nevoia de avea pe cineva alături...Iarta-ma ca nu pot reactiona... dar copilul meu mare...intelege ca nu voi putea vreodata fi eu aceea... Ca nu pot ramane dupa ce cortina a cazut...
Imi place sa te vad cum gresesti...cum cazi... cum iar te ridici, dar eu sunt doar un specator tacut in viata ta... ca filmul va continua si dupa ce eu imi voi fi luat floricele si voi fi parasit demult cinematagraful...
Inchei cu o ultima certitudine...nu imi esi indiferent..dar azi...vei ramane doar visul din zorii zilei...un vis de care apoi nu imi pot aminti...
Cu drag...
Ingerul Imperfect...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu