luni, 21 iunie 2010

Dorinta de vara...

Vreau la mare... sa ne spele de toate...

Sa-mi canti la chitara, iar martori sa fie doar nisipul, luna, valurile, focul si eu.... Sa adormi ca un bebelus, in bratele mele, si dimineata sa ne gaseasca tot pe plaja... Sa ma priveasca el.....Soarele, si sa-mi spuna:

- Heiiii!!!!!!!!! Neaţa! Aici v-am lasat si aseara...

Iar eu sa-i raspund cu un suras...

Sa te trezesc cu un sarut, apoi sa fug. Sa vii dupa mine, sa ma iei in brate, sa te impiedici si sa cadem amandoi... Stiu ca vei incepe sa razi.. Sa colorezi rasaritul doar cu doua cuvinte: Te iubesc... Apoi tacere.

Sa te privesc si sa imi dau seama ca simti vorbele astea doua cu toata fiinta ta...cu ochii, pielea, cu buzele, cu mainile... In inima sa am urme de tine, sa-ti simt sangele pulsand in vene de atata iubire..

Imi place ideea...TU, eu, marea, soarele, luna, stelele, nisipul, scoicile...

TU= zambetul tau, inima ta, ochii tai, mainile tale in parul meu, pe fata mea, buzele tale, vocea ta...etc

Si mai vreau ceva...de fapt vreau mai multe....

Insa ceva vreau sa stiu..

“Ce va misca?…Ce va pune lacrimi in coltul ochilor?…Ce va face vid in stomac?…Ce va inmoaie?

...tu” ( nu-mi apartine citatul, insa eu am raspuns la el mai sus)

Dau leapşa mai departe lui Alice:P:P

6 comentarii: