luni, 28 iunie 2010

Praf de cuvinte...


Mirosul de rugina se resimte tot mai puternic . Rugina lanturilor care ne incatuseaza (parfrazez pe A. Paunescu). Suntem tineri si din ce in ce mai cenzurati. Se pun mii de stavile pentru a ne opri, dar suntem tineri si de neoprit. Pentru ca si parintii nostri au fost tineri si s-au pus in fata gloantelor in '89 si nici noua nu ne este frica. De ce sa fugim cu totii din Romania?De ce sa iesim prin usa din dos ca niste hoti? Romania nu este a lor. A celor care ne fura. Si desi cei care ne guverneaza uita, ei sunt acolo sa ne reprezinte dar noi suntem adevarata Romanie! Romania este a nostra!A celor care inca mai vad ceva bun in ea!A celor care vacantele ni le-am facut rar la Predeal si nu in Grecia cu orice ocazie! A noastra, a celor care eu bunici care au murit in lagarele comuniste! A nostra a celor care au parinti care isi i-au de la gura ca sa ne tina la scoala! Romania, asa saraca cum e ne apartine si ne-a invatat cum sa supravietuim!
Poate am sa plec din Romania dar o sa o ies cu spatele drept si capul ridicat. Ca sa o reprezint. Nu ca sa o huidui. Poate sunt prea optimista, dar mi s-a acrit de toti care injura numele Romaniei! Va injur si eu pe voi;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu