miercuri, 7 iulie 2010

Scrisoare de la un inger imperfect... II


Tin sa specific aceasta scriere nu e cu dedicatie din partea mea, e scrisa in numele unei prietene…
Draga tu….

Azi noapte ti-am simtit lacrima cum se prelingea peste sufletul meu la mii de case distanta…la mii de ganduri si saruturi …la mii de stele departare… Si am pus intre noi taceri…am pus priviri triste..
Aseara mi-ai trimis visul tau trist…si m-a banutuit toata noaptea…mi-a bantuit si ziua si eu nu pot face mai nimic ca sa iti potolesc setea de intelegere..eu nu mai am nimic de oferi inafara de sfaturi care iti par poate atat de neomenesti…improprii…
Ai adormit cu ea in brate…si cumva a fost din inertie… Poate in locul cald lasat de trupul ei…ai fi preferat pe altcineva…dar eu am adormit singura…cu ingerii la capul meu care imi tot spuneau ca sufletul tau de copil nu merita…si eu stiu… stiu ca dupa atata timp cu ea, simti duiosia pe care un om batran o poarta pentru lucrurile dragi de care il leaga cate o amintire. Si ti-e greu cand te strange in barte si iti sopteste ca ea chiar te iubeste, ti-e amar cand stii ca ai inchis ochii si ai vazut pe alta…
Cat pot invidia uneori o femeie care e oarba…ea isi recunoaste barbatul de la zeci de metri distanta… ea nu ii stie chipul, dar ii stie fiecare scartait al pasului… fiecare aroma a mirosului, ii cunoaste centimetru cu centimetru pielea…ii cunoaste gustul si ii simte prezenta chiar daca el tace de mult…
Dupa lungile conversatii, cele mai spumoase replici, dupa cate minciuni ne-am spus…dupa cat am oftat fiecare, draga tu… azi avem amandoi certitudinea unei pierderi, nici pe de parte unei pierderi de timp, ci mai de graba pierderea unei iluzii cand lumea reala a daramat cartonul lumii noaste…
Regret ..e adevarat, acel gust amar cu care am ramas adesea dupa ce am citit ceata in ochii tai…si au durut si clipele in care mai stralucitori ca niciodata se aratau intre noi coltii adevarului… Regret ca lumea in care traim ne-a facut sa fim langa persoane straine de sufletul nostru, cand aveam amandoi nevoie de celalalt…
Stiu… stiu ca nu am fi fost oricum impreuna…stiu ca Dumnezeu ne-a lasat in schimb langa persoane care ne iubesc si care ne sunt dragi… mai mult decat dragi… cu care e posibil sa si ramanem… si certitudinea absentei teilor…a zarzarului…a oricarui lacas al iubirii ideale, apasa azi…
Draga tu… iti datorez multe zambete… iti datorez invataturi si lectii de viata… iti datorez emotii si taceri… le-am pierdut o parte…poate nu le voi descoperi din nou… Si imi esti drag ca un strop de roua uitat pe o frunza… dupa ce te vei fi uscat… e posibil ca in clipa urmatoare eu sa te si fi uitat… Imi pare rau…
Cu drag,
Ingerul Imperfect

7 comentarii:

  1. diavol decazut9 iulie 2010 la 22:28

    Draga Inger Imperfect…
    Sa ii spui prietenei tale ca mesajul si-a atins si scopul si sensibiltatea destinatarului pe care, imi place mie sa cred, il cunosc foarte bine. Imi este bun prieten si ma roaga sa raspund in numele lui.
    Draga Ingerule… Toti credeau ca e imposibil ca un inger, chiar si imperfect, dar usor naiv si copil, ar putea sa stea la bratul unui mic diavol asa ca mine. Si o vreme imi propusesm sa le dovedesc ca nu au dreptate, dar uitam ca dupa ce cele 6-7 ore pe zi pe care le petreceam in apropierea ta, in scara blocului, avea sa ma astepte realitatea mea. Stabiltatea, atat de putin carcteristica mie. Si da. Cateodata mi-e cum spui tu ,amar ca inchid ochii si vad pe alta, dar cum stiu ca tocmai in asta consta si imperfectiunea ta, stiu ca si tie ti se intampla. Si e adevarat. Stau intre noi atatea lucruri nespuse. Stau trecutul si povesti, si prieteni uitati, si iubiti si iubite parasiti. Stau mincinuni si mici rautati si e pacat de adolscenta pe care o ingropam in banalitati. Azi, pot spune ca afectiunea pe care mi-o inspiri, si ia seama ca vorbesc la prezent, e asemanatoare cu cea pe care o simti si fata de cineva mic si neajutorat. Strain intr-o lume care ar vrea sa ii fure dramul de inocenta. Despre evidenta atractie fizica, nu indraznesc sa vorbesc, pentru ca ti-ar intinda impecabila scrisoare, dar stii ca ca e vorba de acea pasiune care in timp sa consumat de una singura, ramanand azi doar urma de colocvialitate. Stii ca nu imi sta in obicei sa vorbesc pompos, sau in metafore, si daca voiam sa iti arunc masca pe care o arunc de obicei, asi fi raspuns in zeflemeaua specifica. Stii si ca ai atins acolo unde trebuia. Si ca ramas acolo, ceva din imaginea aceea cu tine uda pana la piele de acum cateva saptamani , care ma face notalgic. Draga Ingerule, am ajuns la concluzia cu nu o iubesc cu patima unui amant, ci o admir si ma inclin in fata ei cu abnegatia unui datornic.
    Stai linistita. Mereu vom avea muzica si ritmul.
    Cu drag… diavolul decazut…

    NU TE ASTEPTAI LA ASTA NU?HA!kid…sunt prea bun :>

    RăspundețiȘtergere
  2. stie sa amestece si el cuvintele in felul lui:P
    si iese bine;)

    RăspundețiȘtergere
  3. da...acesti..necunoscut:-" se pricepe...dar eu sunt mamica metaforelor deci:D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu iubi...asteapta sa vin sa-ti fac curatenie:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Si imi esti drag ca un strop de roua uitat pe o frunza… dupa ce te vei fi uscat… e posibil ca in clipa urmatoare eu sa te si fi uitat… Imi pare rau…

    imi pare atat de rau ca sunt eu... ca sunt baiat... ca nu te merit si ca stiu ca e ultima sansa sa iti vorbesc ca fiind acelasi baiat pe care il stii... sincer..am crezut ca e val... si ca "ce val ca valul trece"....dar ma seaca pe dianuantru...ma lupt cu mine... imi pare rau ca nu stii mai mult despre ce ma leaga de ea... bai kid cand te-am auzit la telefon ca mi-ai recunoscut ca ma iubesti am simtit ca imi fuge pamantul de sub picioare... nu as fi avut puterea fata de mn sa recunosc ca e la fel ca si mn...si acum contrazic tot ce am scris mai sus... nu pot mai mult...iarta-ma... stii ca ti-am dat o melodie?bullet...stii ca zice: ti-as spune clar ca te iubesc.. dar ma scuzi ca sunt baiat... o ascult de ceva vreme...si u crezi ca doar tie ti-a fost greu. dar eu?eu trebuie sa fiu tot vesel... tot caterincos... sa nu se vada ca sunt praf in interior... nu pot cred ca am ajuns aici.. mi se pare o minciuna.. si mi-e clar ca o sa fie cum ai sp... o sa iti fiu indiferent. te rog sa pastrezi amintirea picaturii de roua...te rog sa nu o distrugi...IARTA-MA!

    ps: scuze pt eventualele greseli..am scris pe loc cum am simtit fara sa privesc ecranul.

    RăspundețiȘtergere
  6. ii poti spune personal te rog? nu mai sunt prietena cu destinatarul mesajului. Multumesc antipcipat.

    RăspundețiȘtergere