luni, 19 iulie 2010

Pentru tot ce sunt cand sunt cu tine...


Mi-am incuiat gandurile...stii tu unde...in obisnuita cutie de inghetata... Defapt tu nu stii...Sunt rare momentele in care arunci un ochi pe blog...si cauti in fuga un text care ar putea fi despre tine... Nu stii ca defapt cand scriu de cele mai multe ori cand scriu ma gandesc la tine ...
Stii...Nu sunt la fel cand sunt cu tine...si nu stiu cum se produce schimbarea... stiu ca poate nu vei citi...poate nici nu iti voi spune ca am scris...
Stii cand sunt singura...mi se pare o vesnicie pana cand ma vei saruta iar... si stii ca mai mult de un sarut nu trebuie ca sa ne simtim amandoi completi iar... E vorba de unul dintre acele saruturi in care ne parasim ca indivizi si suntem chiar unul. O simt ca si cum ar fi un lucru real...fizic...
Stii... M-am vazut crescand alaturi de tine sufleteste...am vazut cum am devenit mai matura si... cu tine am impartit ultimul moment din copilaria mea...poate si a ta.. poate si a ta...
Stiu... eu stiu pana unde merge iubirea ta...sunt constienta de asta mai mult decat de oricare alt lucru... Ne plimbam incet de mana pe strazile vietii noastre... ce frumos pare cand ne gandim ca vom continua asa...Sa ne plimbam prin eternitate?Nuuu...suntem prea tineri si rebeli sa ne gandim la vesnicie, iubitul meu...
Stii...am topit toata gheata din lume doar cand ne priveam... si am invatat sa plangem amandoi... tu in soapta... in somn...in tine.. Am trecut peste ce ne despartea si suntem impreuna...ieri..azi..maine...
E o scrisoare careia inca nu ii fac finalul...sa nu il faci tu...

Cu drag...Eu

6 comentarii:

  1. oops, nu dai add la celalalt coom;)) ma refeream la daniel humpfrey:)), abia acum am realizat ca e acelasi nume:-$( si nici la asta:)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. sau nici nu l-am trimis??:-??
    jeeze8-|
    i'm drunk now=))(cred)

    RăspundețiȘtergere
  3. my only truth is my baby:X love my lil' daniel:X

    RăspundețiȘtergere