sâmbătă, 4 septembrie 2010

D'ale noastre


Ea: Nu pot...sincer nu pot sa il inteleg. De ce mama dracului nu poate pur si simplu sa lase totul in urma...? Adica duuude! eu asta fac! si l-am iertat pentru toate tampeniile...nu poa' sa uite un singur moment de slabiciune?
Eu: Ma...acuma trebuie sa intelegi si tu. Omul e nesigur. Si a facut prostia de a te pune pe un piedestal. Nu credea ca esti capabila de vreo tampenie, da' tu esti tu si ai facut ceva prostesc. Nu e nimic strigator la cer, dar nu functioneaza ca si cum ar trebui sa fiti chit. Pe sistemul: Eu te-am iertat de "n" ori asa trebuie sa faci si tu. E clar ca de inteles, te-a inteles da' trebuie sa treaca peste.
Ea: Bai fata, ma tine intr-un stres continuu. fumez 3 pachete de tigari. Ma enerveaza ca nu spune nimic. Nici nu ma acuza, nici nu imi da dreptate. Nici nu ma gandesc la o despartire... Dar el?El ce vrea?! De ce nu imi spune?
Eu:De ce nu il intrebi?De ce ma intrebi pe mine? Ai impartit totul cu el, de la pat la tigari...nu ar trebui sa stii ce vrea?
Ea: Pai daca e babalau si se inchide in el. Sa il vezi cum sta dus asa... Inexpresiv. Pot sa vorbesc despre orice...De la carti la curve, si el pare asa...in alta lume.
Eu: Pana mea. eu de unde draci sa stiu? Te iubeste bai, asta e sigur. Ca tu il iubesti stiu cu o certitudine zdrobitoare. Ma izbeste oricand, la 5 dimineata cand nu iti raspunde la telefon, sau cand iti cumpara flori. Totusi vorbesti cu persoana a carei viata sentimentala a fost... hmmm... nu gasesc cuvinte....
Ea: Praf?Mda. Cam da bai. Dar se pare ca rasare soarele si pe strada ta Claudelu'...
Eu: Tu vezi de soarele tau acolo. Pune mana si fii om matur, si mai lasa dracu tigara aia ca o sa iti faca plamaniii mina de carbune...
***************************************************************************
Eu: Ufff.. Cine te intelege? Il vrei sau nu?
Ea: Pai da, dar ... Nu stiu mai, daca nu ma place el. Adica daca imi pun in cap pot sa fiu cu el, cred..
Eu: Scuteste-ma de mandrie feminina... Nu poti sa iti pui in cap o relatie...
Ea: Mersi bai! Ma faci sa ma simt muult mai bine.
Eu: Pai ma...pot sa fiu cinica si dulce sau realista si cruda. Asta stii deja.
Ea: Aha. Bine. Si eu ce?Imi place tipul de mooor!
Eu: Ma...Vorbiti destul de des. De ce pierdeti timpul cu invartitul dupa coada eu nu stiu, si nici nu imi explic...Poti foarte bine sa il saruti in timpul in care te dai la el atat de discret incat nici nu observa... Si el cand incearca sa isi dea seama cum sa te vrajeasca sa te pipaie mai putin decent decat replicile alea stupide...
Ea: Clar...
Eu: Sau nu...Suntem femei...nu trebuie sa fie clar:))
*******************************************************************************

Femeia e un mister delicios. Ba nu. Nu e. E doar desteapta si proasta. Adica nu o sa gandeasca nimeni mai clar ca ea in niste treburi, si sa fie mai stupid decat ea in dragoste. Si nu. E prostesc sa pui toate femeile intr-o oala, le fel de stupid cum e sa subapreciezi nasul fin al barbatului in a intelege. Putem fi intelese, sau putem sa nu. Putem sa ne deschidem mintea sau sa fim stane de piatra. Nu stim nici noi, deci nu te intreba de ce este asa...

Un comentariu: