sâmbătă, 21 august 2010

cu ce sa umplu o pagina??

Oare cu ce umplu o pagina?
Pai incep …iata…
Pot sa va scriu despre ingersul imperfect care a devenit mai imperfect…care nu a fost nicicand perfect..sa va scriu despre faptul ca nu a fost un inger?A fost…este…inca face oameni sa zambeasca. Inca vindeca rani, lasand pe altii sa I le vindece pe ale sale. Faptele ingerului, daca poate fi vorba de natura umana a acestui inager inuman au fost cam neindemanatice, sau prin stangacia lor au reusit lucruri frumoase. Imperfectiunile lui au reiesit (din dorinta de a fi perfect)…incercand sa joace un rol principal in viata altor ingeri cand a uitat sa mai joace rolul principal in viata lui. Ce inger prostut. Sau ce neinger

Pot sa va scriu despre Alice in nici o tara. Alice care a scos wonder-ul din ea…sau la ascuns mai vartos. Alice care se intreaba adeasea cum e asta cu prietenia. Ma intrebat zilele trecute o chestie foarte ciudata… Ma intreaba intr-o doara, cu o mana in barbie si una pe suflet: Bai clau…din toti oamenii carora le-ai fost prieten…cati au raspuns la fel?Si stiam ca fraza asta am mai auzito undeva. Am uitat unde. Si nu i-am raspuns. A plecat grabita…isi uitase cutia cu inghetata plina cu ganduri pe o banca in parc. Ce copil. Si uite…Alice …mi-a dat voie sa sa pun in bagajul deschis orice vechitura ce tie nu iti mai trebuie. Orice amintire de care vrei sa te lipsesti…orice frica pe care o vrei disparuta, si mai ales orice oftat exilat. Are multe sertare la bagaj sa stii… Incap multe…si oricand poate sa primeasca… Bagajul e in mine…

Pot sa va scriu despre…despre…cine?Despre cea care a gasit urmele de parfum…despre cea care a aruncat mastule..despre cea care a vazut masca urata de care se temea.Hmmm… Nu imi este mila de ea in schimb. Stiti, ea e genul ala de…om care si-o merita. Orice I s e intampla o merita. Nu va spun ca e si cea mai mare tradatoare, si m-am certat de curand cu ea. Am vazut cu se tot lamenta ca vai de viata ei, si am cam intrat in ea, sfasiind tot pe acolo. I-am spus de la inceput ca de blandete nu poate fi vorba . gataa… S-a cam suparat pe mine o vreme. Inca nu stiu daca ne-am impacat sau nu. Dar clar ca orice I s-a intamplat pana acum si-a meritat…Si lucrurile alea mici si bune si delicioase…
Totusi…Tin sa va anunt, ca am auzit..( e posibil sa fie un zvon nefondat) ca e o tipa noua pe strazi.. inca nu a aparut si pe “Praf de cuvinte”, deci foarte mondena nu e inca, dar mi-a spus cineva ca a amenitat ca o va face. Cica e o tipa dintr-o bucata. De aia, cu tot tacamu’ de incredere in sine, de putere si sperante.Cica e si frumoasa, si a dracului de intepata, si cica tocmai isi revine dupa nu stiu ce furtuna. Cica a pierdut mai tot, si cica nu mai are totusi nimic de pierdut, de aia e si asa de increzatoare. Dar cica are multe de dat…Nu stiu cat de tare e tipa. Dar imi va dovedi ce ii poate pielea curand…

Despre mine?Sa va spun despre mine?Nimic interesant… ma simt unwritten … the rest is still unwritten de fapt…

2 comentarii: