vineri, 20 august 2010

Hai sa iti spun despre noi... Partea I

Hai sa iti spun cum ne jucam noaptea cu umbra celuilalt...Cum tu soptesti un nume...si eu il soptesc pe acelasi...Hai sa iti spun o povestea care incepe cu mine si se termina cu noi. Stiu ca esti tot numai boxe si tastaura, ca scrii si citesti numai cand e si muzica prin preajma...asa ca hai sa iti spun.
Eu am fost eu la inceput si tu ai fost tu, si apoi tu ai asteptat ca eu sa vin sa mi te dau si eu am venit. Si noi ne stiam dinainte ,de aia am devenit noi. Ca ne alintam pe soptite si ne pandeam pe dupa bloguri si pe dupa cersafuri si ne dezbrcam unul pe altul de cuvinte. Hai sa iti spun ca suntem niste carti...hai sa iti spun ca tu ai spus asta...niste carti care se scriu una pe alta...stiu tie iti place sa crezi ca ma scrii mai bine si mai mult, dar eu te las sa te scrii si singur si te las sa crezi eu copii de pe foaia ta...ca poate as fi neindemanatica si as lasa pete de cerneala.
Hai sa iti spun despre noptile in 2...nopti zise langa urechi si auzite doar de noi si cearsafuri. Hai sa iti zic ca e doar intim si nu rusinos.Iar stii...
Hai sa iti zic ceasul nu mai ticaie la fel...si ca nu suntem periculosi.. hai sa iti spun ca suntem doar tineri...
Acum te astept sa imi zici si u...Povestea care incepe cu noi..si se termina cu mine dormind...( stim noi:) )

Un comentariu: