luni, 23 august 2010

Hai sa iti spun despre noi...partea a IIa..

Ne plimbam de maini neatinse si ne pupacim fete nevazute... Cam asa e cu noi, mai draga tu. Ca noi stim...e lucru hotarat...stim exact ce trebuie sa stim si stim exact ca stim si ce nu trebuie.
Ti-am spus ca mi se intampla adesea sa imi fie teama sa gandesc in fata calculatorului?Ti-am spus... adica ce nu ti-am spus?Nu ti-am spus ce ai auzit deja prin mintea mea si ce dracu sa mai spun. Si draga tu, cu toate ca mereu e ridicat steagul ala alb, pace pace ...nu prea este. Si tare ar fi monoton sa fie.
Cum sa fie pace...cand o scorpiuta imbarcata in fata sihastra si un ...hmmm...te las pe tine sa spui...( mi-as pune singura capcane si culmea..as mai cadea si in ele) se gaseste ...exact cand trebuie cu tine?Mmm? Ia scrie tu...
Mai..si cum se face ca tot vorbind cu mine despre tine, ajung sa vorbesc cu tine despre mine?Si cum se face ca tot catarandu-ma pe tine...observ ca tu tu te-ai catarat de mult?Ufffff...sa imi trag sufletul...Hiuh...numai prostii au trecut acuma prin mintile alea de monstruleti! Bai bai...era vorba de...ehh.. mai conteaza?
Si spune si tu...ca tot intrebandu-ma "de ce eu?" am aflat ca trebuia sa intreb "De ce nu eu?"...Ei biine... meritam prin drept divin... ufff... Iar greuuu...ce sa fac si eu..ce-am invatat...

Si acum serios draga tu... Suntem asa...cam tineri..si atat de noi... Sa iti zic ca povestea noastra nu are un autor? sa iti ca sunt doi? sa zic ca suntem la prima litera desi am scris carti? Chiar sa iti spun ca vreau sa imi lipesti inima aia facuta bucatele? Ca abia astept sa zambesc non stop ca atunci cand e cu micile detalii...? pai ...mama masii, draga tu..stii cat am asteptat? stii cat te astept inca?
Sa iti mai spun mai draga tu...ca e bine mai.. ca pe acolo o sa fie o tipa exact masura ta...care sa stie inainte ce vrei...care sa imbrace cu camasile tale cu miros de tutun si sa faca cafeaua dimineata. Ai sa razi, dar cred ca deja te cauta si poate mai ceva ca tu pe ea...As vrea sa fiu prin preajma cand o sa va gasiti...Chiar as vrea sa i te dau eu...si sa ii spun ca o meriti si ca te merita... As vrea cam multe, mai draga tu... dar nu uita...intre timp...am drepturi depline...esti al meu...
Cu drag....
Eu:)

2 comentarii: